Recenze (44)
Smrt na Nilu (2022)
Bohužel zklamání. Vypadá to strašně nepřirozeně, hlavní zápletka to nemá šanci zachránit a Branagh je jako Poirot už jenom divnej.
Tiché místo: Část II (2020)
Totální napínavá bomba. Film se mi strašně trefil do chuti a opravdu není nic, co bych vytkla.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Bohužel mi tento snímek nějak nesedl. Vyzdvihnout musím pana Pechláta, který podal skvělý herecký výkon a jeho postava mi byla po celý film nejbližší. Dále mě velmi bavila Daniela Kolářová, které role despotické a starostlivé maminky vyloženě sedla. Jinak nic moc. Martina Hofmanna mám ráda, ale v tomto snímku nebyl jeho herecký um vůbec využit a Hynka Čermáka mám zakázanýho od doktora. Začíná být těžce přečermákováno.
Wonder Woman 1984 (2020)
Mach a Šebestová a kouzelný šutr. A tak štěkám jako hrom, ať takovýchto filmů více nevzniká.
Chata na prodej (2018)
Nechápu. Naprosto nelogické spojení lidí, kteří se chovají tak strašně iracionálně. Herecké výkony na úrovni žádná sláva a plytký příběh k tomu. Chata na prodej ve mně žádný filmový zážitek nezanechala.
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Co na to říct? Po prvních minutách jsem si říkala, že to nemůžu dát, ale nakonec zkouknuto na jeden zátah.
Čtyři slunce (2012)
Filmy Bohdana Slámy mám velmi ráda. S velkým očekáváním jsem si pustila Čtyři slunce a bohužel mě to zklamalo. Karla Rodena, jako Karla, jsem měla chuť ukamenovat. S Pleslem, jako s partnerem, bych nevydržela ani minutu. Mádl na mě nijak nezapůsobil, herecky naprosto stejný výkon jako ve Vejšce. S Aňou prostě nejde soucítit, vybrala si život s naprostou nulou a podle toho to vypadalo. Tento snímek na mě nepřenesl žádné hlubší poselství a byla jsem vděčná, když skončil.
Tenet (2020)
Po dlouhé době jsem odcházela z kina s pocitem WAU. Uznávám, že od Nolana bych to měla očekávat. Ne, bála jsem se, že mě film zklame. Naštěstí se to nestalo. Na začátku jsem se do děje zažrala a na konci vydechla. A ano, některé časové posloupnosti jsem absolutně nedávala,no a co? Aspoň je po filmu o čem debatovat, dožadovat se vysvětlení a hádat se, že tak to přeci nebylo. To je přeci to nejzábavnější. Pattinson hrál skvěle, jeho postava byla geniálně napsaná. Dále musím vyzdvihnout Branagha, který se ruského desperáda zhostil jak se na Shakespearovského herce sluší a patří. Dávám pět hvězd, protože nemám jediný důvod je nedat.
Šarlatán (2020)
U tohoto snímku mě napadá, kdo chce moc nemá nic. Agnieszka se snažila do filmu dostat vše, ale nedělalo to dobrotu. Spousta věcí byla nevysvětlených, nedotažených a já si jen říkala, proč? Ve svých snech si budu Šarlatána představovat, jako krásnou minisérii o čtyřech dílech.
Le Mans '66 (2019)
Mám ráda auta, mám ráda jejich zvuk a ráda se dívám, jak někdo dělá auta lepší. Bale je opět úžasný a Damona nikdo nezachraňuje což cením. Role mu sedla a i on byl skvělý. Vyzdvihnout musím zpracování i celého týmu Ferrari. Při závodech jsem se tak upřímně smála. Někomu by se mohlo zdát, že je to přehnaný, ale není. Takový Italové prostě jsou. Shlédnout tento snímek je zážitek.