Recenze (307)
Seveřan (2022)
Filmový berserk Hamlet. Jen ta milostná linka trochu vázne, protože mezi Alexandrem a Anou není ani za prst chemie. Nevadí. Třeba příště.
Blondýnka (2022)
Forma skvělá. Chaotická psychika Normy Jean, celoživotní hledačky tatínka, je působivá. Ale je to strašně nudný, unylý a natahovaný.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Já nevím, jestli je to tím, že jsem s Pokémony v devadesatkach vyrůstala, ale mě to bavilo moc. Rodinná zábavka za jedna s extra sympatickým Raynoldsem, který tu tak trošku hraje Deadpoola pro děti.
Predátor: Kořist (2022)
K plnému hodnocení chybí jen méně zkratkovitá druhá půle po hodinovém běhání po lese a především to, že Komanči nemluví komančsky. Jinak to vypadá božsky, NatGeo hadr, a zní ještě líp. Osobitý akčňák, kterých už moc není.
Titan (2021)
Film o hledání rodičovské lásky, spojení a tak nějak sebe sama. S body horror nadstavbou. Je to normálně dlouhé a vizuálně zajímavé, aby se z toho nestal nudný a rádoby provokativní pseudoart. Režisérsky vyzralejsi než Raw, cameo Justine víc než potěšilo.
Archive 81 (2022) (seriál)
Americký skoroklon Silent Hill. Nicméně je to dostatečně svěží a propletené, aby to udrželo pozornost až do konce. Hudba skvělá.
Americké psycho (2000)
A teď si počkejme, co na to všechno Paul Allen.
Vymítač (2017) (seriál)
Závod?
Mulan (2020)
Vzali všechno dobrý z kreslený Mulan a poslali to do prdele. Parodie na wušu filmy. Je to hanba tvoje, hanba tvý krávy,...!
Psi nenosí kalhoty (2019)
Je to dobře napsané, zahrané, ne zbytečně nastavované tupou doslovností. A ta poslední scéna, ňamka!