Recenze (2 123)
Batman vs. Red Hood (2010)
Neskutočne našlapaný Batman...došli mi slová proste...
Na Hromnice o den více (1993)
Geniálna komédia...
Drtivá porážka (2009) (pořad)
Skvelý komentár Richarda Hammonda (Brainiac) dodáva tejto britskej podobe Takešiho Hradu intenzívny komediálny zážitok...
Da Ali G Show (2000) (seriál)
Is my Man!
Věříme v Boha (2000)
Obdivujem Reitmanovu originalitu a jeho schopnosť aj z malého nápadu vytvoriť niečo výnimočné...a tento krátky film to ukazuje v plnej miere...skóre smrteľníkov..jeho znižovanie..no nemôžem si pomôcť...proste paráda!
Treevenge (2008)
Originalita amatérskych nadšencov nemá obdody...čo je fajn, pretože krvavá pomsta vianočných stromčekov?...tak to sa musí vidieť...krásne brutálne, nenápadný začiatok, o to väčšia pomsta...a riadna pomsta....po vizuálne krvavej stránke skvelé a záverečná bodka s dieťaťom strhujúca....a budúce Vianoce sa rozhodnem či budem mať nejaký ten stromček :D
Saturday Night Live in the 2000s (2010) (pořad)
Ohliadnutie za dekádou v SNL..či už je to po 11.9 šou alebo prezidentské vtípky...SNL bola a aj bude najlepšiou skečovou reláciou, ktorú kedy TV vysielala..nie nadarmo už ide 35 rokov na obrazovkách....
Pixely (2010)
Tetris v plnej paráde...tetrisový New York..koho by to niekedy napadlo že?:)
Retro noviny (2009) (pořad)
Keď už nič netvorí nové tá STV..tak aspoň elegantne vie zostrihať staré príspevky...a hľa sú tu Retro Noviny
Křižník Potěmkin (1925)
Jeden z najsilnejších filmov, aké som kedy videl..hudobný doprovod Šostakoviča je nezabudnuteľný...ako každý záber toho filmu...fenomenálne proste