Recenze (2 123)
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Nekompromisné, temné...chcem tento nový Mortal Kombat okamžite!
Volný jako pták (2008)
V podstate o ničom zbytočný film..
Bez úniku (2008)
Trápna ukecaná a hlavne debilná variácia na Saw...namiesto blbé kecania, sa radšej mali kosiť a natočiť to normálnou kamerou..vtedy by sa to aj dalo pozerať...
Holky jsou fajn, ale pes je pes (2007)
Príjemné, oddychové, nenáročné...zlatý havo, krásna Malin Akerman, jednoduchý nápad..ktorý som čakal a bavil ma
Official Review of UEFA Euro 2008, The (2008)
Keby to nemá 3 hodiny...ale len hodinu aj pol...tak potom by to letelo na 5...geniálne zostrihané, skvelo odkomentované...paráda
World Cup 1990 Film - Soccer Shootout (1998)
Výsostné filmové spracovanie mal som pocit že sa pozerám na dobre zostrihaný ale aj dosť zbytočný film...
Ďáblova bažina (2008)
Všetko je tak ako má byť..."kvalitný" horor na Markíze o polnoci...
Drtivá porážka (2008) (pořad)
Velice solídna náhrada za legendárny Takešiho Hrad...
Občan pes (2004)
Krásne farebné rozprávkové :)
Organizm (2008) (TV film)
Človek sa zamyslí prečo sa robia takéto sračky...