Recenze (2 123)
Santana: Sacred Fire Live in Mexico (1995) (koncert)
Slabší Santana...
Sean Paul - Duttyology (2004) (koncert)
Veľmi slabučký koncert Seana Paula..ale je to dané aj tým že nie je moc nadaný koncertný spevák...
WWE Elimination Chamber (2010) (pořad)
Celkom fajn nápad s tou oceľovou klietkou..niektoré momenty prekvapili...prekvapivo celkom fajn PPV od WWE
Thermos (2006)
Zaujímavý snowboardovo extrémny dokument...
Fatboy Slim - The Greatest Hits: Why Make Videos (2006) (hudební videoklip)
Milujem Fatboy Slim a toto je skutočne peckové dvd s ich klipmi...
Fall Out Boy - Live in Phoenix (2008) (koncert)
Celkom fajn koncert..ale chýbala poriadna divácka kulisa
Manchester United: Oficiální příběh (2002)
Nie zlý dokument...ale strašne natiahnutý...a viacmenej zbytočný v niektorých momentoch
Depeche Mode: Touring the Angel - Live in Milan (2006) (koncert)
Dych berúce a elektrizujúce...
Láska na druhém konci (2008)
Láska na Druhém Konci sa snaží tváriť ako mix Lásky cez Internet a Pretty Women..a vôbec tento mix nedopadol zle...dve rozličné kultúry, dvaja zamilovaní ľudia a celkom prijateľne síce s nevyhnutnou dávkou klišé urobená komédia..ale veľmi príjemná a to vďaka nádhernej herečke Shriya a celkom fajn zapadujúceho do tohto filmu Jesse Metcalfovi
Nekonečný víkend (2008)
Krásna scenéria prírody...a v nej nachádzajúci sa jeden pár na pokraji manželstva...a k tomu vykonanie osudovej chyby - zahrávanie s prírodou...Long Weekend je celkom zaujímavý eko horror s Jamesom Caviezelom...tvorený napätím a dosť zaujímavým koncom, ktorý je trošku predvídateľný..ale Long Weekend je iným hororom, ktorý určite stojí za videnie