Recenze (207)
Americká panna (2009)
totální bezmozková pí....na.
Anděl Páně (2005)
Ač nejsem křesťan tak mě to pobavilo.
Anthropoid (2016)
Suprovní film, celou dobu jsem se těšil na jednu jedinou větu: JSME ČEŠI, NIKDY SE NEVZDÁME.
Barbar Conan (2011)
samozřejmě že conan je jen jeden a navždy už zůstane.efekty byly pěkné ale to je asi tak vše.ono mi tam hlavně chybělo to, z čeho ten film má vycházet a to jest z názvu BARBAR - a já jsem tam žádné "barbarství neviděl" což je škoda. ani Momoa svou vizáží tomu nepomohl.
Bastardi (2010)
Jedna hvězda jen za to,že se tohle děje a nejen ve školách.jako film NE
Behaving Badly (2014)
Jak někoho můžou bavit tyhle filmy bez mozku. Postrádá to všechno co má dobrý biják mít-a hlavně vtip
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Usměvné ale typ tohohle filmu už tady byl několikrát
Bílá paní (1965)
Komedie je to fakt dobrá což o to ale těch komunistických keců co tam je.je to až do nebe volájícího.chápu tak nějak, že chtěli potěšit soudruhy z východu ale určitě by to šlo bez těch bolševických triků-viďte bílá paní
Bílá spona (1960)
Nic moc snímek. Většina děje se odehrává v noci a závěr je tak nějak useknut a bez nějakého vysvětlení jsou zadrženi pachatele. Slabota
Black Panther (2018)
To jsou čmoudi určitě v sedmém nebi z tohohle filmu. Znaky na plaštích nějak moc připomínají runové písmo až je to divné. Je to taková směs všeho, ani hlava, ani pata.