Recenze (207)
Útok na Bílý dům (2013)
snímek hodící se tak do 80.let minulého století, co se týče scénáře.
Rambo: Poslední krev (2019)
konec filmu byl docela přehnaný. jinak za mě dobrý, nechybí samozřejmě nástrahy a slepé uličky, které k tomuhle filmu patří.
Temný Kraj (2017) (seriál)
stačilo mi 20 minut jednoho dílu a bylo vymalováno. český kriminální kýč, nic víc
Jak se zbavit nevěsty (2016)
občas usměvné nýbrž převážně kýčovité malodílo.
MOST! (2019) (seriál)
start výborný a první 4 díly jsou perfektní. pak ale prudké zatahnutí za ruční brzdu na sídlišti v Chánově a rázem se z vtipného a hlaškami prošpikovaného seriálu stává černé drama s morálnímy zásadami.
Domácí péče (2015)
Pohled na danou věc z té druhé strany.
Kvarteto (2017)
Krobot zkusil vytvořit zřejmě něco ze života ale tolik machoňů pohromadě snad ani není možné potkat.
Špindl (2017)
Úroveň českého filmu jde přímým spádem do kanálu. Pokus o vtip je pouze pokus a to ještě hodně špatný. Navíc to zavání o kopii něčeho co už tady bylo. Nedoporučuji
Ledová archa (2013)
Upřímně, ten film nemá hlavu ani patu. Navíc je zbytečně dlouhý což je pro tento snímek, odehrávající se pouze v jednom prostředí, smrtící.
Manu a Matěj na cestě do Říma (2018) (seriál)
hvězda pro itala, zbytek je hrůza.