Poslední recenze (36)
Sladký film (1974)
Jedna nebo pět. Vole nevim.
Creatures the World Forgot (1971)
RRRrrrr!!! tuhle problematiku zpracovalo mnohem lépe.
Dellamorte Dellamore (1994)
Pořád váhám ohledně jedné hvězdičky nahoru/dolů. Ale... "I'd give my life to be dead..."
Poslední deníček (1)
Důvod začít psát
Vést si tu deníček mi přijde jako nechutná exhibice:) Ale na Baye musím reagovat. Jako sestra velkého uznavatele želvích nindžů a ovlivněnec právě puštěných Salemských bitches jsem pro jeho preventivní mučení a oběšení.