Recenze (36)
Sladký film (1974)
Jedna nebo pět. Vole nevim.
Creatures the World Forgot (1971)
RRRrrrr!!! tuhle problematiku zpracovalo mnohem lépe.
Dellamorte Dellamore (1994)
Pořád váhám ohledně jedné hvězdičky nahoru/dolů. Ale... "I'd give my life to be dead..."
Libertin (2000)
Na hranicích trapnosti, ale má to i světlejší chvilky. Hvězdička nahoru šla za pobíhajícího bimbase.
Johnny Mnemonic (1995)
To je drsný, vidět ten film poprvý v roce 2021. Nejenom jakože to číslo.. Ale roušky, pandemie, farmaprůmysl... Tak doprdele!
Nejasná zpráva o konci světa (1997)
Leč témata mému srdci vlastní, nedokážu to milovat...
Slečna Dolittle (2018)
Dávám tři za dětského diváka.
Pád Sparťanů (2018)
Vítězný film letošního ročníku festivalu. Antická poezie a krev. Buzny. Láska. Smrt.
Zavařovačka života (2018)
Za film jako takovej tři body, ale je to Německo, tak bod nahoru v rámci jejich průměru, a poslední bod navrch za střih a příběh. Pět jsem vůbec dát nechtěla, tak se rychle odhlašuju a jdu koupit lístek do Antarktidy
Země ze skla (2018)
Pubertální útěk do vysněného světa bez bolesti a smutku. Pět hvězdiček - protože Jas je neobyčejně obyčejnej kluk, jakých tu je mraky, ale málokdo mu rozumí. Bod nahoru za sklo.