Recenze (330)
F1: Touha po vítězství - Temné časy (2020) (epizoda)
Nejlepší závod sezóny a krásná vzpomínka na N. Laudu!
Poslední představení - Episode VII (2020) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Smekám před skvělou hudbou. Ze všeho ostatního mám rozporuplné pocity.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
Symbolismus vítězí nad logikou a mně už to vlastně ani nevadí.
Marianne - Opuštěná (2019) (epizoda)
Těch Jumpscare střihů je tam na můj vkus až příliš. I přes to velmi silná epizoda, která odkrývá velkou část příběhu.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Stále vysoký standard. Možná bych si odpustil tu stopáž rodinného a vztahového dramatu.
Na hraně demokracie (2019)
Zajímavý náhled do Brazilské politické scény. Jen více a houšť!
OA - Série 2 (2019) (série)
Druhá série výrazně lepší než první! Neskutečná jízda.
Po životě (2019) (seriál)
Komedie? Kdepak. V porovnání s Derekem podstatně slabší jak v počtu gagů, tak v emocích.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Bohužel poslední dvacetiminutovka nedokáže zachránit výrazně slabší třetí sérii.