Recenze (46)
The Good Witch's Garden (2009) (TV film)
Oproti prvej časti oveľa slabšie a dôvod, prečo to vôbec dopozerať je veľmi prostý - Catherine... to je vlastne jediný dôvod, prečo ten film začať pozerať :D
Donnie Darko (2001)
Mne to celé prišlo až tak strašne "strelené", že ma to vôbec nebavilo...
Avatar (2009)
Vizuálna bomba, príbeh však celý snímok mierne ťahá k zemi.
G. I. Joe (2009)
Taká "Rýchla rota" pre mládež :)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Strašná sprostosť... ale pozeralo sa na to teda dobre, to sa musí nechať :)
Bruno (2009)
Bod za rozhovor s rodičmi (ďalej som sa nedostal :)
Terminator Salvation (2009)
Len pozerať. Nerozmýšlať, neanalyzovať, neporovnávať :)
Nodame cantabile (2006) (seriál)
Pokiaľ sa vám seriál páčil ale radšej by ste si pozreli vážnejší príbeh, Kórejský seriál Beethoven Virus je to pravé.
Raifu (2007) (seriál)
Šikana, ako tu ešte nebola. Rozhodne stojí za pozretie...
Sora kara furu ičioku no hoši (2002) (seriál)
Zvlášnty mix žánrov ktorý napovedá, že to nebude až tak obyčajný seriál ako ostatné. Po prvých častiach však zistíte, že toho mystéria tam veľa nieje, thrilleru si tiež veľmi neužijete (by som to skôr zaradil do kategórie krimi) a romantika je (našťastie) odbavená na "nutné minimum", hoci asi tá prevládala. Efekt "ešte jednu časť a idem spať" sa nedostavil a dokonca je niekoľko častí dopredu jasná pointa. Takuya Kimura však opäť hral tak, ako to dokáže asi len on (charizmatický, tajomný, tichý) a ženské postavy taktiež vytvorili široké spektrum pováh (do Eri Fukatsu v úlohe Yuko sa zamiluje asi každý), takže bolo na čo pozerať a aj dej sa neustále vyvíjal... 65%