Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Jsem odpůrce seriálů, ale nechápu, jak může být Dexter až 10 nejlepší seriál, v životě jsem neviděl zajímavější, emotivnější, napínavější a tak skvěle natočený seriál. Nemůžu se dočkat šesté série, nešlo by to urychlit, páni režiséři? Pět * je zatraceně málo na vyjádření toho, co by člověk chtěl vyjádřit po shlédnutí byť jediného dílu...
Haló, haló! (1982)
Bezkonkurenčně nejlepší ze všech komediálních seriálů s jedinou výjimkou - a tou je M*A*S*H*
Randall a Hopkirk (1969)
Nádherný seriál mého mládí, chtěl bych poděkovat cenzorovi, který ho pustil v dobách temných do distribuce, za totáče to nebyla asi žádná sranda... Snad je ještě na živu a přečte si můj dík..
Flashpoint (2008)
Zajímavý a koukatelný seriál, akce - nápad - dynamika. Docela pěkné přiblížení práce speciálních jednotek policie. Přemýšlel jsem i o 5*, ale zas taková bomba to není.
Hranice nemožného (2008)
Souhlasím s názory, že to jsou to horší Akta X, ale nevím proč - bavil jsem se..
Bratrstvo neohrožených (2001)
Když začaly v televizi jít reklamy na tento seriál, říkal jsem si, že to bude zase nějaká ptákovina, nebo nacionalistická propaganda, ale škaredě jsem se spletl, pustil jsem si první díl odpoledne a televizi jsem vypnul až po shlédnutí posledního - ráno. Pro mě mezi válečnými seriály a asi i filmy - jednoznačná jednička. Smekám, to jsem fakt nečekal
Ženatý se závazky (1987)
Úžasná zábava, místy až tragicky skutečné nahlédnutí do života rodiny kdekoli na zemi, spoustu podobných situací ze života "Bundovců", si asi prožilo hodně lidí doopravdy, ale asi se u toho tak neřehtali, jako my u tv obrazovek...
M*A*S*H (1972)
Neskutečně inteligentní humor v tak smutném prostředí..
Pacifik (2010)
Bratrstvo neohrožených v podání námořníků. Drsná, realistická, nepřehnaná válečná série, jejíž natočení asi nějakou tu pětku stálo...Vůbec ne špatný, ale na 5* to asi není.
Svědectví (1994)
Drama? Horor? Sci-fi? Když už bych musel, tak bych to spíš zaškatulkoval mezi katastrofické filmy. Slušný, ale ne nejlepší... Ovšem na seriál 4* ode mně jsou už na pováženou... Jak by řekl šmoula Mrzout: "nemám rád seriály", já dodávám - tento vyjímaje.. Dalo se na to koukat, možná si to zopakuju. Doporučuju všem, kdo mají tento žánr rádi.