Recenze (172)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Nikdy jsem neslyšela lidi v kině takhle řvát smíchy.
Kompletní historie mých sexuálních selhání (2008)
Tohle je tak blbý, až je to skvělý. Dobře jsem se pobavila.
Sedm psychopatů (2012)
Bruggy jsou lepší, McDonagh se nepřekonal. První půlka filmu super, zajímavá, tak na čtyři *, druhá polovina se hrozně táhne, nudí..
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Kvalitka. Od prvního dílu krásnej posun směrem nahoru. Mě to snad donutí sehnat si Hunger Games v knižní podobě. :D
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Má kdysi oblíbená kniha je zfilmovaná? Tak se na to podíváme. Hm, nic moc, tohle asi fungovat nebude. Sice herci (ve většině případů) ke svým postavám sedli jak prdel na hrnec a vypadají tak, jak jsem si je při čtení knihy představovala, chybí tomu jiskra, něco, co vás donutí příběh prožívat, vcítit se.. Nedivím se, že po prvním díle ani nechtěli točit další.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Jedna velká blýskavá jízda. A překvapivě ne, není to špatný.
Super High Me (2007)
Dokument Super high me vnikl tak trochu jako výsměch k Super size me (http://www.csfd.cz/film/166969-super-size-me/). Týpek se rozhodne třicet dní nehulit vůbec a dalších třicet dní hulit. Pořád. Mohlo by to být i fajn. S jiným, lepším zpracováním.
Život nebo něco takového (2002)
Uhh, dvě slova: blond Angelina. O.o
Super Juice Me! (2014)
8 lidí, 22 různých nemocí, 28 dní. V dokumentu sledujeme několik lidí, kteří se rozhodnou zkusit řešit své zdravotní problémy trochu jinak než jsme zvyklí. 28 dní pijí ovocné/zeleninové šťávy. A světe, div se, ono to vážně zabírá. Tělo se čistí a uzdravuje, shodí nějaké přebytečné kilogramy a některé nemoci vymizí úplně, některé se "jenom" zlepší. Všichni se celkově cítí líp, sportují, troufnou si na víc.. Stojí za vidění, donutí přemýšlet.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Velkej podprůměr. Bída. První díl celkem ušel, vlastně je oproti tomuhle superskvělej. Ani dobře propracované triky film nezachránily.