Recenze (47)
Studený jak kámen (1991)
Tajný polda Joe Huff na své tajné misi mezi motorkáři. Poctivá porce akce,humoru,muziky.Správní záporáci Chains,Ice a svůdná a milá Nancy,která má pocit,že už někam patři a má svobodu.Konec je trochu překombinovaný,ale nedokáže přehlušit dobrý pocit z akorát dlouhého akčňáku,který má i po letech svůj dobrý zvuk.Je to na dobré čtyři hvězdy,ale když vidím to nízké hodnocení přihazuji na plný počet.
Robin Hood (1984) (seriál)
Kouzlo Robina ze Sherwoodu v typově zajímavých rolích všech členů družiny a dokreslené majestátní romantikou skupiny Clannad.Mystical Forest.
Profesionálové (1977) (seriál)
Odzbrojující humor a můj oblíbený tvrďák Bodie v akci.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Poručík Dempsey a seržantka Makepeacová byli jedním ze seriálových hrdinů mého mládí,tedy osmdesátek.A i po těch letech mají stále svůj suchý humor a eleganci.Tohle není nostalgie,tohle je pro mne moderní i dnes.
Sněženky a machři (1982)
Moc milá komedie,která není tak úplně veselá,ale která svými zajímavými postavami a sympatickými dialogy patří mezi naši mládežnickou klasiku.
Pozor, vizita! (1981)
Svým způsobem smutný,ale výkonem Rudolfa Hrušínského neobyčejně příjemný a obohacující snímek.
Kdo nastaví kůži (1981)
Zajímavá kriminálka,která je osvěžující svým humorem.
Mys hrůzy (1991)
Výborný thriller a výborný výkon Roberta De Nira.Jeho Max Cady je opravdu ukázkový maniak,který nepůsobí jen odporně.
Přednosta stanice (1941)
Nádherná komedie,řekl bych to nejvtipnější od Vlasty Buriana,nezapomenutelné scény.
Halloween (1978)
Možná mi to nebudete věřit,ale já se bál víc u druhého pokračování.Tím samozřejmě nechci shazovat význam a důležitost původního díla.Je to dobře natočeno,má to zajímavý vývoj příběhu a patřičný hudební doprovod.Jen malinké zklamání z přehnaného očekávání,ale jinak stylové a tak nemůžu dát méně než plný počet.