Recenze (71)
Zpětná reakce (1996)
Poněkud zbytečný začátek, poté slušný rozběh a dobrá atmosféra a před nejlepším konec. Safra, mohlo to ukázat dění i dál! Problém milostného trajánglu zůstal nedořešený.
Sestra v akci 2: Znovu v černém hábitu (1993)
Doporučuji raději dvakrát Babovřesky, než jednou tohle.
Americká tragédia (1976) (TV film)
Věrné zpracování. Možno poslouchat bez obrazu jako rozhlasovou hru, aniž by došlo k ochuzení posluchače. Diváka zklamou zbytečné výstupy vypravěče, roztahaný děj. Třetí díl převyšuje první dva, zejména scény ve vězení a politikaření s amnestií pro Clyda působí alespoň trochu napínavě a sugestivně.
Valmont (1989)
Špatně obsazený Valmont, utahaný konec, málo intrik. Slabší.
Sestra v akci (1992)
Chybí tomu uvěřitelnější scénář a žánr Komedie/Krimi nahradit slovem "Pohádka." Párkrát se zasmějete, ale stojí za to ty desítky minut přehrávání?
Život je zázrak (2004)
Totální vymaštěnost, jako patrně všechny Kusturicovy filmy. Tahle však něčím sympatická. Dokoukáno až napočtvrté.
Skleněné peklo (1974)
Jestli tohle je 298. nejlepší film, tak co dělá těch 260 braků před ním? Dokonalý scénář, dokonalí herci, bombová atmosféra.
Freddie Mercury: Příběh (2012)
Zpočátku přestříhané, zmatené. Později se střih trochu uklidní, trochu si zvyknete, konec dobrý bez velkých hysterií. Líbí se mi, jak příběh Freddieho pokračuje dál i po jeho smrti. Skoro bez škobrtnutí.
Amadeus (1984)
"Hoří, má panenko" se mi protiví, "Přelet nad kukaččím hnízdem" nedostál mých očekávání, "Lid versus Larry Flint" byl průměr. Ale Amadeus všechno smazal. I kdyby Forman nenatočil nikdy nic jinýho, tímto se z něho stává génius. Viděn DIRECTOR'S CUT.
Klub rváčů (1999)
Tohle budu muset ještě chvíli překousávat.