Recenze (11)
Bídníci (2012)
Říkejte si co chcete. Podle mě je to mistrovské dílo.
Prowl (2010)
slátanina všeho možnýho, jediný co je na tom dobrý je ten DVD obal... ani béčko to není... nemá smysl se dívat na takový filmy.
Dorian Gray (2009)
Zfilmování mé nejoblíbenější knížky se mi kupodivu velice líbilo. Filmaři příběh pojali spíš akčně.. velice dobrý počin, až na pár velkých neshod s puvodní verzí...
Wanted (2008)
dost dobře natočený akční film.. natáčel se na Perštejně :) kousek od mého domova :)
Jízda smrti (2007)
moc moc mě to překvapilo: výborný scénář. atmosféra, čekal jsem něco o dost horšího, stojí za kouknutí :)
Lekce umírání (2007)
tak tohle byl první horor který jsem kdy viděl a byl úžasnej :) to znamená: originální příběh, zápletka, prostě úžasný, sice nic moc kulisy, ale to vubec neubírá supr atmosféře :)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
terminátor, je prostě terminátor, ale tenhle třetí díl je nejlepší z celé ságy :)
Z pekla (2001)
naprosto nejúžasnější (historický) detektivní příběh, i dyž si filmaři pachatele, takřka "vymysleli" je to originální a atmosférické drama :) dopručuji.
Requiem za sen (2000)
tak jsem si říkal jestli ještě existuje film, kterému bych mohl dát 5*. Tenhle film je opravdu pecka. Dokonce se mi na konci chtělo brečet. Fakt pecka. Nedoporučuji se na to dívat se špatnou náladou, pak je vám na nic.
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
velice známé a proslavené dílo, jedno z těch nejznámějších příběhů :)