Recenze (186)
Trixie Mattel: Moving Parts (2019)
Ale no tak Trixie, chudák Katya je teď za píču :D
Holka z livechatu (2018)
Madeline Brewer je bezvadná <3
Já, Simon (2018)
Myslím si, že to ten konec dost shodil. Život neni takhle růžovej a nikdy nebude.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Neurazí nenadchne
Oni 2: Noční kořist (2018)
Ach, ten konec tak šíleně posrali, je to škoda. However, Bailee přesto zbožňuju :D
Správný čas žít (2018)
Stojí za zhlédnutí, Nina Dobrev se stává pedofilem! All jokes aside, Maisie Williams je láska.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Zhltnuto/Zhltáno za dva dny. 13 Reasons Why mě naprosto pohltilo. Proto jsem to tak hltal :----) (hltat je fakt vtipný slovo)
Aliance (2016)
Obrovský zklamání. A to jsem se na to tak těšil.
Očista: Volební rok (2016)
No tohle byl mazec! No a jak krásně se na Elizabeth Mitchell koukalo. *melting rn*
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
První série je oproti tý druhé naprostej shit. Jsem rád, že jsem tu první sérii vydržel, ta druhá za to fakt stojí!