Recenze (185)
Abeceda hvězd (2002) (pořad)
Oplizlej hnusnej Vladimír Hron netalentovaný budižkničemu, nemožňák z Nemožňakova, napodobuje talentovaný hvězdy z toho pak může vyjít jen hnůj a zbytky blitek od feťáku z Hlaváku. Doufám že už je na úřadu práce nebo aspoň začal dělat něco co mu půjde, třeba světlo v divadle nebo nosiče vod.
Al Capone: Zjizvená tvář (1995)
Jeden mých oblíbenců co emigrovali do Ameriky na počátku 20st. :) Kluk jeden se uměl probojovat, škoda že si toho moc neužil.
Alenka v říši divů (2010)
Trapný, ošklivý, hnusný, nepěkný, pohoršující strašně nudný a po hodině minutách jsem odešel z kina ! Proto nedám odpad protože jsem se nedokoukal. Dávám jednu za Deppa a druhou za ty žáby .. !!!
Alf (1986) (seriál)
Měl jsem tu původně 3* ale po tom co jsem to opětně zahlédl v televizi v této době, musím uznat že je to dost trapný sitcom s podprůměrnými gagy. V době kdy jsem to já sledoval to bylo cool ale když jsem to viděl teď bylo to opravdu trapné, ubohé .. fuj tajcl ufoun šoklivej !
Angel Heart (1987)
Naprosto skvěle namíchaný drink s top herci ... De Niro si zahrál bravurně ďábla podsvětí a Mickey Rourke zoufalého nájemného očka. Film má krásnou atmosféru a napětí, skvělé dialogy a závěrečná scéna s De Satanem Nirem dodala tomuto snímku excelentní finiš. Thriller s velkým "T" 85%
Apokalypsa: Vzestup Hitlera (2011) (seriál)
Zatím jsem viděl první díl a byl super, o druhé světové válce se dozvídá člověk furt něco nové a tento dokument není výjimkou.
Arsénova jedenáctka (2007)
<3 od 2005 - navždy velký fanda !!! Pro mě je to srdcovka dokument o chytrosti a dobrých tazích mistra Pana Wengra, který se málo kdy mýlil a vždy držel Arsenal v top 4 i když se nedařilo nebo odcházeli hvězdy ! A invincibles bude jen jedna a to Wengrova !!!!!!!!!!
Atlas mraků (2012)
Říkal jsem si během první hodiny, že to vypnu, že na to nejsem dost sjetej ale nakonec to vzalo grády přidalo se několik myšlenek a filozofií a uzavřela to super pointa, nemohu si stěžovat, herci super a co hodně cením jsou masky, v některých postavách se nedají snad ani poznat. :D 5*
Avatar (2009)
AVATAR je prostě na nejvíc 3* kdo kouká na filmy kvůli efektům dá 4* kdo na tom byl v kině 3D plus miluje efekty a nikdy nic moc kvalitního neviděl dá 5*. Příběh známý, jinak to docela šlo 70%
Bastardi (2010)
Hodně nepřirozených herců, obzvláště těch co hráli roli hlavní. Amatérský cirkusácký děj na motivy skvělých filmů jako 187- kód pro vraždu nebo nebezpečné myšlenky. Jediný Potměšil zahrál dobře .. Hlavní herec v roli Tomáše Magnuska totální katastrofa .. Film ze zkurvenýma cikánama , které by zabíjel na potkání .. tuhle verbeš bych ani neučil ... jen poslal někam do dolů . .. Na to že je to česká režie dávám 3*, za normálních okolností u zahraničních filmů bych dal 2* .. Jako plus beru že nenávist vůči cikánům u mě povyrostla na stupeň .... (nechutně nepřátelský)