Recenze (351)
Kocour v botách (2011)
"No comprendo. Yo soy turista."
Temný rytíř (2008)
Pôjdem proti prúdu. Zase. Heroické témy ma nikdy neoslovili, Batman bol nudný, bez výrazu, emócií a mimiky. Jediný dôvod prečo sa film oplatí vidieť je Heath Ledger, ktorého Joker zaslúžene vstúpil do siene slávy najlepších filmových záporákov.
Gravitace (2013)
Wall-e plachtil vesmírom pomocou hasičáku oveľa elegantnejšie než S.Bullock. A nepotreboval k tomu ani 3D.
Výchovný tábor (2007)
Poznám dosť ľudí, ktorým by podobná prevýchova vôbec neuškodila.
Carrie (2013)
Jasné, že Carrie nemá čím prekvapiť. Všetci ten príbeh poznáme a bolo natočených už x-verzií. Šikana, krv, bláznivá matka, telekinéza, ples, zase krv a konečné besnenie. Ale úprimne za seba musím povedať, že je to naozaj vydarené spracovanie. Carrie bola naivne uveriteľná a je matka v podaní J.Moore tiež neurazila. Prečo majú niektorí ľudia potrebu obuť sa do tohto filmu a robiť zo seba filmových expertov, neviem. Remake nie vždy znamená odpad. Dávam 3 a pol hviezdy.
Na plovárně (1998) (pořad)
Hostia sú niekedy zaujímaví, ale ten moderátor...
Blbec na krku (2002)
"Ty už mě taky pěkně štveš!"
Horší než smrt (2007)
"Tak co šéfe, dobrý?" "Jak se jmenuje?" "Já nevím. Zkus Filip."
Specialisté (1985)
VHS-ková nostalgia a ukážka toho že mission impossible sa dá natočiť aj za pár drobných. Piatu hviezdu by som dala za Bernardove modré oči :) Samozrejme nemožno zabudnúť pochvalu za perfektný český dabing.
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
My slováci nenatočíme ani jeden jediný poriadny film za desaťročie, ale stupídne seriály sa množia ako rómska menšina na Luníku. Pričom zmienení spoluobčania by určite podali lepšie výkony než naša nová generácia hercov, ktorí to dotiahnu maximálne do Smotánky k Judínyovej kde sa budú tľapkať po pleciach aký sú oni umelci.