Recenze (241)
Moucha (1986)
Hnus a nechutnost. Už nikdy víc. Tak hnusné a zároven tak skvělé. To je Moucha.
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
TOP!
Antikrist (2009)
Film, který vás dostane na plné čáře. (Opravdu skvělé, dívat se na něj při večeři) Lars je mistr a všichni to o něm víme. Co se dá dokázat se dvěma herci, pár zvířaty a nůžkami.. Tak skvělý film, že už ho nechci nikdy vidět znovu. 5*
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Desetkrát lepší než jednička. "Odnegroval jsem je!"
Pes, který štěká, nekouše (2000)
Nevtipné, nevkusné, hrozné.. 2*
Imaginární lásky (2010)
Xavier si mě získal na plné čáře. Na tak mladého režiséra/herce totální masakr v podobě naprosto vyčerpávajícího díla. Bang, bang!
Těžká dřina (2011) (pořad)
Tak našli v Toytoyce mobil...a co!
Minyeoneun goirowa (2006)
Jenna mi neskutečně připomínala J. Albu. a asi proto mi přišla tak sympatická :) skvělá komedie, začátek trochu slabší, ale co.. příběh skvělý a o hudbě ani nemluvím!
Woori jipyeo wae wassni? (2008)
Hrozně nepřehledný film, kde jste chvíli v přitomnosti, chvíli v budoucnosti. Celé je to zabalené do příběhu magor a blázen se dají dohromady a celý film si vypráví příběhy z minulosti. Hrůza, děs, nuda. Další nepovedená jihokorejská zbytečnost. 1*
Nae namjaui romaenseu (2004)
Ne, ne, ne! Jeden z mála JK filmů, na který se prostě nedá koukat. Stačilo deset minut a věděl jsem, že víc jak 3* to nebudou. Po úmorné a zničující hodině jsem věděl, že víc jak 2* také nedám. A tak to zůstalo až do konce. Další film, na který si za týden už ani nevzpomenu.