Recenze (211)
Experiment Belko (2016)
Vidíte čipáci ? :-D verbal to tak pekne napísal, že to už ani netreba ďalej komentovať.
Robert the Bruce (2019)
Nečakane zaujímavý psychologický film z histórie. Áno, trochu patetický a nie podľa skutočnej udalosti, ale malo to ducha doby (trochu líznutého súčasnou mentalitou), pekné scenérie a mala som z toho (napriek výhradám) dobrý pocit, čo sa mi pri filmoch zobrazujúcich nejakú historickú dobu aj so skutočnými postavami, často nestáva.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Nechápem tak nízke hodnotenie. Títo herci na rozdiel od Radcliffa aspoň vedia meniť výrazy tváre.
Smrt a slavíci (2018) (seriál)
Najskôr som bola z filmu sklamaná, miestami bol príliš divadeľný, patetický atď. a nevedela som, čo si mám myslieť o konci, ale ako vo mne doznieval, uvedomila som si, že je to skvele napísaný a taktiež dobre zahraný príbeh. Možno sa niekedy pustím aj do knihy. Autor písal i drámu, tak možno preto som mala miestami pocity ako pri divadeľnom predstavení.
V Bruggách (2008)
Film jemne nadpriemerný, pohodový, ktorý nenaštve.... A Brugy sú naozaj nádherné.
Hlasy (2020)
Ejhľa, postavy nemajú vždy logické chovanie, ale je to pozerateľné. Vidieť, že film nestvorili Amíci. Španieli si to nakrútili po svojom, záležitosti s niektorými postavami sú nečakané a herci nie sú umelí, nechutní a zle hrajúci ako mnohí z tých za morom.
Boží pokušení (2019)
Hohohó, pobavila som sa skvele. Je to nedocenený film o pokryteckých katolíkoch :-D
Jaga. Košmar ťomnogo lesa (2020)
Hej, je to prznenie mytológie, ale hlavné decké postavy sú slušné, ozajstné, ľudské, nie je v tom taký ten sejrajt na americký spôsov. Milý film, vhodný i pre deti.
Teroristka (2019)
No teda, český film, na ktorý sa dá pozerať. Len mám vážne výhrady voči vyzliekaniu slovenských herečiek v českých filmoch. Češky nie sú také pekné alebo nie sú také lacné či o čo tu ide?
Složka 64 (2018)
Myslím, že verbalov komentár je dlhý, ale jasný :-)