Recenze (330)
Black Panther (2018)
Marvelovskonegrorasistickofeministický hnoj! Do toho sprosté kecy a nudný dej. Našich bratov šikanuje polícia. Fuj! Keby to bolo natočené v bielom to by bolo kviku o rasizme. Po dopozeraní som dostal chuť zájsť vyrabovať obchod a podpáliť pár áut. Na tom čo som ráno vytvoril na záchode záleží. Zaujímavé komentáre: FauSSt, Maxim, velrybar.sk
Predátor: Evoluce (2018)
Čakal som zábavnú, akčnú, občas vtipnú oddychovku a presne to som dostal. Žiadny zázrak som nečakal, takže z mojej strany spokojnosť, navyše je v tom aj exotická Olivia, ktorá sa nám z doktorky zmení na Ramba. 😀 Pobavilo.
Děti (2008)
Čakal som chujovinu na spôsob Kukuričných detí (aj keď Kinga rád čítam) a ono je to zaujímavé a Tí ostrovní pankharti sú ozaj prijemne nepríjemní. Pozretiahodné pre tých, ktorí váhajú použiť antikoncepciu. 😀😀😀
Demon Legacy (2014)
Málo zimomriavok, málo kôz, veľa hlúpych dialógov, veľa smiešnych efektov... Za tú peknú chatu som hviezdu dal. Ponaučenie: Ak je Vaša babča mrcha, ktorá frčí na čiernej mágii a pečie chujové koláče... Serte na ňu.
Virgins of Sherwood Forest (2000)
Áno je to presne také sprosté ako píše Pohrobek, ale je to občas aj vtipné a ako heterosexuál uznávam, že poniektoré silikónové vylepšenia sú naozaj vydarené. 😜
The Pig Keeper's Daughter (1972)
53%? Nepošteklí bránicu ani nič iné. 😀 Nedajte sa nachytať plagátom, "erotické" scény trápne, rovnako ako dialógy a super "akčná" scéna na dvore. Hrozná KOKOCINA. 😀
Annabelle 3 (2019)
Má to síce pár príjemných scén a lakačiek (na začiatku pri cintoríne), ale má to aj kresleného vĺčka, detskú zápletku a nepríjemný zápach romantiky. V niektorých momentoch to vyzerá ako od Disneyho. Aj keď priznávam, že taká blonďavá opatrovateľka v ružovom svetríku by ma potešila. 😜
Ghostline (2015)
O svätojánskej muške, ktorú vidlák v tielku a košeli zahrabal pri ceste. Potom sa poprechádzala po drôtoch a začala terorizovať mladý pár. Ďalší pomstychtivý duch, ktorý je vlastne obeť a hľadá svojho vraha, autor scenára to pozliepal zo všetkého možného, dopísal hlúpu pointu, zohnal pár $ a natočil tento ničím výnimočný kúsok. Dialógy a herecké výkony jednoduché (dva najvačšie klenoty - mastnovlasý detektiv a suberdrsná barmanka, ktorú snáď našli v cirkuse) maska ducha lacná, vyzerá ako nejaký nórsky deathmetalista. 😀 1* za snahu.
Hopla ! (2008) (pořad)
Trápne videá, ktoré dnes v dobe internetu a fejl army nepobavia ani retarda (ani mňa), môj obľúbený Janko Kroner a jeho trápne vtipy a a ako zlatý (či hnedý) klinec programu Rišulinko Stanke a jeho zlatučké ružovučké komentáre k videám. Fuj! No do riti! Či vlastne do dupy! Či vlastne do análu! Riško!
Mutant (1995)
Je to sci-fi? Je. Je to horor? Pre mňa nie. Naháňačky, streľba, občas vtipná hláška, tak to ja môžem. No a tá Nataša... 👍👍👍. Jediné čo ma rušilo bol čudný dabing.