Recenze (39)
Prezidentka (2022)
Jsem asi jinej, tenhle film je krasnej!
Válka zítřka (2021)
Je to vykrádačka všeho možnýho, ale originální vykrádačka. Díky ní jsem čekal klišoidní závěr, který mile překvapil, že se nedostavil, a tudíš celek jako takový je naprosto unikátní. A ano, uznávám, Chisovi bych věřil víc vojáka, než vědce.
Nikdo (2021)
Vám asi všem jeblo s těma 4 hvězdama? Tenhle film je náser!
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Každý druhý pacient si příjde, hele kuk a šup našli jsme nádor tam a tam. Až se začínám víc bát raka než Covidu. Ale jinak super, žeru každej díl a jedu jeden za druhým. Uvěřitelná hlavní postava a sympatické i ty ostatní, každá svým způsobem. Doporučuju.
Dárek do cely č.7 (2019)
Nádherný !!!
Národní třída (2019)
Nemůžu dát jinak než maximum! Srdcovka
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Každý díl zaujme něčím novým, baví mě to stejně jako BB. Má to prostě duši. Better Call Soul.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Neviděl jsem nic podobnýho. Různorodý děj, nekonečné nápady, postavy v jednu chvíli na facku, v další jim fandíte, pak vás naserou, nenávidíte a pak už jen zase na facku. Můj favorit je Hank, je to prostě správňák a takovýho šváru bych bral všemi deseti. Dobře zahraná postava Jesseho, ten kluk je všestranej, tam je přerod osobnosti každou chvíli. Walter je ukázkovej podivín, herec přesně pasuje na tuhle roli a je vidět, jak si jí užívá. A Skyler je píča a její ségra ještě větší. Jako celek dokonalost mezi seriály. Jo, zapomněl jsem na juniora, no, asi to mělo důvod, ale už nevím jakej.
Bushwick (2017)
Skvělej film, který si zaslouží o dost lepší hodnocení. Bautista jako smutnej a trochu nasranej méďa bavil. A tu hudbu si seženu, pecka !
V cizí kůži (2011)
No a co, že výměna těl už tady byla!!! Bavil jsem se, chcal smíchy i slza v oku byla... Reynolds je borec, ale že mě rozesměje i Bateman, což jsem nikdy nevěřil, dávám plný počet! WAU !!!!!