Oblíbené filmy (9)
All That Jazz (1979)
Showtime, folks... ... ... Můj nejoblíbenější film... co víc dodat?
Zjizvená tvář (1983)
Taxikář (1976)
Maso a krev (1985)
Nádhera... šíleně rád bych tenhle film viděl znovu poprvé...
Drsný Harry (1971)
Noční motýl (1941)
May (2002)
Vynikající záležitost, která nemá s hororem nic společného. Vymakaný pohled do života narušené dívenky May (dokonalá Angela Bettis), která se během posledních několika minut mění v dospělou ženu, ať již názorově, tak i vzhledově. Určitě ne snímek pro každého, zbytek napsal už igi.B
Beetlejuice (1988)
Atmosférická a vtipná Burtovina se skvělým Michaelem Keatonem, sexy Winonou Ryder a písničkama Harry Belafonteho. Tak na tenhle film se dokážu dívat skoro pořád a pokaždý mě znovu pobaví...