Recenze (173)
Na parket! (2010) (seriál)
Na tom Disney Channelu jim už vážně přeskočilo..
Návrat komisaře Rexe (2008) (seriál)
Po odchodu Tobiase Morettiho v roli Mosera to už stálo za houby a tohle už je opravdu naprosto zbytečné pokračování v rukou Italů, které navíc nemá moc společného s původním komisařem Rexem.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Snaha o napodobení kolumbijské Ošklivky Betty?
Incantesimo - Okouzlení III (2000) (série)
Italský prototyp Ordinace v růžové zahradě..
Výměna manželek (2005) (pořad)
Aspoň je vidět, že český národ už opravdu neví, čím by se bavil..
Divoký anděl (1998) (seriál)
Jediná slušnější a celkem i vtipná telenovela mého mládí. :))
Božský Evan (2007)
Mně něco říkalo, ať se na to pokračování nedívám.. Steve Carell je sice určitě skvělý komik, nicméně to tuhle"komedii" nezachránilo. Božský Bruce s Jimem Carreym byl parádní, tady bylo pár světlých momentů, ale nic víc, nic míň.
Mamma Mia! (2008)
3 hvězdy za Meryl Streepovou, Colina Firtha a písně od ABBY. :-)
Vím, kdo mě zabil (2007)
Čekala jsem, že to bude lepší.. Ale bylo to akorát tak nechutné (upadávající končetiny mě fakt neberou) a plné nesrovnalostí. Dokoukala jsem to jen kvůli Lindsay, ale už to nechci v životě vidět.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Rozhodně nesouhlasím, že Cameron Diaz je na filmy tohoto žánru stará a už vůbec ne, že ošklivá. Kdyby se tu někdo z ostatních nezmínil, vůbec by mě něco takového nenapadlo. K filmu - já se bavila, šílené komedie tohoto typu miluji, překousla jsem i předvídatelný happy-end.