Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Genialni socialně politicka satira z absurdnim humorem a parodovanim filmu (občan kane, mechanicky pomeranč,osviceni,2001ad.) a špičkovym česky dabingem (tohle opravdu neni pro děti).
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Star Trek: Nová generace (1987)
Nejlepši startrekovska serie kterou jsem ve svych 17letech doslova "žral",ted s odstupem času 30 let,už hodnotim jinak některe dily byly slabé (vztahy) ale pokud šlo o nějakou "záhadu" byl jsem nadšen o co pujde. Tahle serial vemě probudil zajem o sci-fi.
Vesmír (2001)
Cestovani vesmirem od TV mě fascinuje a duševně očištuje .