Poslední recenze (1 745)
Šógun (2024) (seriál)
// Konečně můžu říct, že jsem na začátku února viděl, co už asi bude nejlepší seriál letošního roku. Jediná věc, co mě mrzí, že to nejspíš nedostane další sérii, protože tak jak se ty dějiny rozehrály, bych je v tomhle podání moc rád sledoval i dál.
Největší hity (2024)
// Mám rád filmy, co jsou hezký, smutný, hudební a tak nějak všechno naráz all the time. *smrk* 8/10
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
// Ne tak ubíjející jako první díl, větší množství lepší akce, víceméně více toho, co Snyderovi jde takřka za každých okolností. Postavy furt prázdný a děj neoriginální, ale s tím člověk dopředu tak nějak počítá. 5/10 je tady max, na co šlo dosáhnout, což je v kontextu předchozí tvorby režiséra smutný, ale holt this is where we are.
Poslední deníček (34)
Rozhovor se Zackem Snyderem
Tak jsem měl možnost velice krátce a velice stručně zpovídat mistra zpomalených záběrů. Záznam here.