Recenze (1 746)
Overlord (2018)
// Béčko s hezkým vizuálem a papírově zajímavým námětem, bohužel se to ale strašně táhne, postavy ani jednou nepřekvapí, a z té zápletky se nakonec taky vyklube generická videoherní střílečka. Čekal jsem víc, ale do vyložené ztráty času to má ještě daleko. 6/10
Zoufalství a naděje (2017)
// Náročný, neveselý, přemýšlivý film, jehož český překlad sice shrnuje co je na povrchu, mnohem zajímavější je ale to pod tím. Žádná environmentální katastrofa se totiž nevyrovná nejistotě v kombinaci s pocitem viny, který člověka sežere zevnitř dřív, než si kdokoliv stačí všimnout. Teda, skoro kdokoliv :) 8/10
The Standoff at Sparrow Creek (2018)
// Černo-žlutý film, ve kterém není nic černo-bílé! Ale jinak hezky napsaná variace na Reservoir Dogs, jenom s horšími herci, trochu utahanějšími dialogy a ne tak vyhroceným závěrem, jak by si to zasloužilo. Přesto si nemůžu pomoct a dávám 7/10, něco na té atmosféře mi bylo sympatického a nevím přesně co.
Skleněný (2019)
// Kreativní proces u psaní scénáře k tomuhle filmu si představuji asi tak, že Shyamalan po nečekaném úspěchu Split začal radostně mlátit hlavou o klávesnici dokud mu někdo neřekl dost, na víc stránek stejně nemáme rozpočet. Druhá polovina filmu je v podstatě tak špatná, až začnete chvíli pochybovat nad tím, jestli jste se sami náhodou neocitli v nějaké pochybné cvokárně. 2/10
Zákon gangu - Série 1 (2008) (série)
// Vezměte nejvíc cool týpka, kterého zatím nikdo nezná, přidejte pár buchet, motorek a zbraní, obalte to nestárnoucím příběhem o honbě za americkým snem, který je - jak se vždycky později ukáže - jedna velká lež, a sledujte jak se parta outlaws začne postupně rozpadat vstříc nevyhnutelnosti progresivní společnosti. Or just enjoy the ride till the end. Bavilo mě to naposledy v RDR2 a baví mě to zas v x let starém seriálu, zase v trochu jiném prostředí. Někdy je zkrátka cesta lepší než cíl a jsem teď sakra rád, že jsem se na tenhle trip konečně vydal.
Zelená kniha (2018)
// HEY, I'm crying HERE! Našlapanější a hodnotnější dialogovku aby dnes člověk pohledal. Viggo a Mahershala si to dávají ve velkým stylu a byť to režijně není kdovíjaká hitparáda, toho Oscara za scénář a film bych tomu dal zfleku hned. Až tak dobrý to je. 9/10
Temný případ - The Great War and Modern Memory (2019) (epizoda)
// Třetí série Temného případu se vrací k ověřeným postupům z jedničky, přitom ale nabízí dost nových podnětů k tomu, aby to diváka znovu maximálně vtáhlo a nenechalo ho vydechnout, dokud s postavami nedojde k dalšímu vodítku. Úvod je skvělým návratem do formy a to i po režijní stránce, další dvě epizody se dějově trochu táhnou, potenciál je tu ale znova obrovský. Už teď se nemůžu dočkat na zbytek řady.
Let Me Be Frank (2018)
// Domácí video člověka několikanásobně obviněného ze sexuálního obtěžování vydané příhodně v den, kdy proti němu byla u soudu vznešena další obvinění. Co tam máš dál, Franku?
Brexit (2019) (TV film)
// Benedict Cumberbatch hraje zase Sherlocka, akorát bez drog, vlasů, a místo ušlechtilé kauzy kope tentokrát za druhý tým v překvapivě lidském dramatu o jednom z nejsmutnějších politických debaklů naší doby. 8/10
Předělávači (2018) (pořad)
// Na punk!