Recenze (23)
Pearl Harbor (2001)
Film plný zvracecích dialogů Bleeeeeeeeeeeeeee
Pitbull: Ostatni pies (2018)
Budu se muset potrestat za to, ze jsem tuhle ubohost dokoukal do konce. Scenar je pekna spatlanina na urovni slohove prace zaka osme tridy. Reziser u nataceni asi chybel nebo byl uplne namol a strihac byl asi z pomocne skoly. Jinak si neumim vysvetlit, jak tohle mohlo vzniknout. A kurwa kdo je Majami nebo kurwa Gebels????
Coldplay: A Head Full of Dreams (2018)
Hezky se u toho spí
Debbie a její parťačky (2018)
Proč???
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Stupidita. Kravina na kvadrat, vyplod silence, debilni paskvil.
Taboo (2017) (seriál)
Po první epizodě jsem byl natěšen na další. Jenže děj se posouvá rychlostí šnečího prdu, takže ostatní díly jsem prospal. Víc vám k tomu nenapíšu. Dal jsem šanci 4 epizodám. Pátou už nemusím.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
To je mi ale nepřehledná slátanina. V tom by se nevyznal ani Hercule Poirot. Ani mi to nestojí za komentář.
Všiváci (2014)
Pane Kašparovský, u vašeho filmu jsem promarnil 98 minut. Věnujte se prosím čemukoli, ale rozhodně už nepište scénáře a netočte filmy. Děkuji ;o)
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Krásně jsem si smíchy pobrečel :-)))
TRON: Legacy 3D (2010)
Pohledná nuda. Dialogy neúnosně zdržují děj a jejich obsah je.... bleee. Mlčeti zlato. Jako němý film dobrý.