Recenze (349)
Odpočívat v pokoji (2024)
fúha to bola teda nuda roztiahnutá na 100 minut a k tomu večný trpiteľsky vyraz hlavnej postavy v hladkej aj bradatej forme
Hrozba smrti (2024)
prvá polovica fajn ,druhá polovica akoby iný film "šašo" McGregor prichadza na scenu ,chôdza ala Bugs Bunny,vyzor ako na fete a z nejakeho mne neznameho dôvodu musime pozerať na jeho holú,plochu riť rovno dva krát ,z príbehu sa stáva fraška ,bitky sprevadza tolko CGI maglajzu že človek nevie či sa nebiju iba nejake stroje a logika si dava technicku prestavlu až do konca filmu
The Curse (2023) (seriál)
po 2 častiach to vzdavam ....zhluk všakovakych scen ktoré nedavaju suvis ,jemny náznak pribehu je však popretkavany nezmyselnych scen bez akehokolvek suvisu....nehovoriac o odpornom obraze cez sklo ktorý iba umocňuje nezmyselnosť "akože" pribehu
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
hodina zabava ,dalších 90 minut zbytočnej vaty v pribehu ktorí keby nebol, nikoho by to netrapilo.....takže slabučkych 40
Duna: Část druhá (2024)
jednoducho EPOS
Kouzelná Beruška a Černý kocour ve filmu (2023)
prečo aj tu museli dať "pliagu" americkych kreslenych filmov - pesničky, hrozné prespievané, nudné pôsobiace iba ako výplň stopáže....veľka škoda že sa toho nechopili francúzi....70 minut filmu za tri ,za tu zvyšnu polhodinu hudobnej pliagi minus jeden
La huella de unos labios (2023)
poeticka blbosť.....prva polhodina poskladana zo všetkeho možneho a potom zrazu je to o covide a tužbe oboch tipkov ktorí by chceli ale nemožu.....akoby pan režiser zostrihal film tak že nemam tam čo dat tak dam tam toto,potom tamto ,potom sa vratim späť a potom bude covid.....film ktorí keby bol kraťas bol by fantasticky
Souputníci (2023) (seriál)
romantika so všetkym čo ma byť ....smutna ,vesela,vašniva,krasna,ťažka,ukrutná....34 rokov trvajuca romanca ktora prešla všetkymi etapami útrap a lásky
Kdo se směje teď (2023)
riadny úlet....škoda toho prepáleneho konca
Loki - Season 2 (2023) (série)
rozmyšlam či som pozeral ten istý serial ako 85% tu hodnotiacich ľudí