Poslední recenze (20)
V peřině (2011)
Jedna hvězda za animace, pár kostýmů a jednu nebo dvě chytlavé písně. Jinak jde o naprostý odpad...
Aloha (2015)
Drama? Kde? Pár okleštěných hlášek ve stylu velkých drsných bossů? Tom odpálili všechen potenciál filmu jakožto romantické komedie. Do první třetiny filmu vás postavy nezasáhnou, nemají žádný smysl pro linku, kromě krátkozrakých pohledů a konverzací, které rozhodně nesbližují. Jedna hvězda za závěrečný chlapácký rozhovor beze slov. Druhá za scénu s dcerou a pokus o zpopularizované přiblížení úlomků z Hawajských tradic a způsobu života.
Shan guang shao nu (2017)
Svým způsobem jde stále o film pro náctileté, který nadchne anime kostýmy studentek, mladými charaktery a "epickým střetem" mezi dvěma světy (východ x západ) na poli hudby. Nicméně čínské zázemí příběhu zaručuje minimum trapných adolescentních výlevů, kvalitní hudbu a nějaké to nenápadně všudypřítomné poselství o postoji nejen do života. Velice pěkný kousek, na který se znovu ráda podívám.