Recenze (7)
Procházka v oblacích (1995)
Ač nejsem velkým romantikem, opravdu nechápu toto oznámkování filmu. Byl to jeden z nejlepších romantických filmů co jsem kdy viděl. Měl hloubku, splňoval všechny věci, které by film tohoto žánru měl splňovat a rozhodně není laciný. Rozhodně se vyrovná např. filmu: Zápisník jedné lásky. Rozhodně si tento film zaslouží lepší procenta...
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Herecké výkony jsem velice obdivoval. Byla to konečně jedna z nejlepších pohádek, kterou jsem viděl v posledních 5 letech. Do pohádky byly zabudovány i obrazy dnešního světa a přesto tak, že to vůbec nerušilo ani příběh ani celou pohádku. Jak jsem napsal, velice mě nadchla a vždy se na ní rád podívám znovu!
Equilibrium (2002)
Krásné ukázání komunismu. Pěkně zpracovaný film. Moc se mi líbil a všem doporučuji. Podíval se na něj i můj táta a řekl, že je to dost dobrý film.
Cestování na okraj vesmíru (2008) (TV film)
jelikož se chci v budoucnu stát astronomem, tak tento film mi ukázal nové věci. Jsem teď o dost napřed ve škole v tomto oboru. Děkuji!!!!
Spirit (2008)
hezké efekty, ale špatně vyprávěné. pochopil jsem vše až úplně nakonci. Celkově takový divný pocit. Také bych chtěl poukázat na to, že asi uživatel Korect nepochopil styl natáčení tohoto filmu. Když jsem se na to s ním díval jen se smál, což vyjadřuje to, že nepochopil úplně vše...
Růže pro Algernon (2006) (divadelní záznam)
mě osobně to velice dojalo. Když představení končilo, všichni vstávali a tleskali. To vypovídá o všem. Velice pěkné herecké výkony. Mám kamaráda s mentální retardací a chová se velice podobně - opravdu dobrý herecký výkon
Thanks, Smokey! (2011)
Je to veselé video s dobrými výrazy a supr holkama :-)