Recenze (100)
Gagarin: První ve vesmíru (2013)
Silné téma, slabý film - Ať žije Gagarin!
Nedotknutelní (2011)
Robinson Crusoe a jeho věrný druh Pátek se vrátili na plátna kin, čokoládová továrna na sny v podání bílého vzdělaného a kultivovaného milionáře a černého skoro negramotného společníka. Dalího obrazy, Nina Simon broukající v pozadí a létání ve stylu volných ptáků, široce přístupné a podbízivé, přesto to fungovalo a dávalo smysl. Přál bych podobné zážitky všem sociálně, zdravotně nebo jinak znevýhodněným lidem, ale i těm neznevýhodněným...
Elysium (2013)
"Obamův příběh" cesty k všeobecnému zdravotnímu pojištění v USA posunutý do blízké budoucnosti, maskován hromadou kyborgů, kteří navazují na filmy jako Vetřelci nebo Avatar. Celou dobu mě provázel pocit déjá vu Johnnyho Mnemonica a v podstatě jsem už jen čekal na přítele delfína. Jedná se o zřejmě o pokračování nového žánru emocionálního Sci-fi, které Matt Damon zachraňuje, stejně jako to u podobných béček s áčkovým rozpočtem dělávaly obličeje Arnolda Schwarzeneggera nebo Bruce Willise.
Nespoutaný Django (2012)
Pro hrst dolarů navíc...
Skyfall (2012)
Bond´s travel agency pořádá poznávací zájezdy do Istanbulu, Šanghaje a Londýna. Pro zvrhlé požitkáře má připravenou oldschool dopravní špičku v londýnském metru a skotská blata s nocí ve strašidelném domě a projížďkou ve veteránovi pro retromaniaky. Zabalte si pouze rádio, pistol ne, protože ta stejně funguje jenom na otisky prstů samotného 007. Bondgirl je mrtvá. James spíše chlastá, nežli pije - čemuž se nelze při stopáži 143 minut divit. Zloduch Bardem je docela použitelný, až na ten příběh z Krále krysy. Bohužel si myslím, že Bond pokračuje ve šlépějích Járy Cimrmana. Tudy ne, přátelé.
Náš vůdce (2008)
Film je přesycen myšlenkami, jak snadné je založit diktaturu v dnešním světě, jak jednoduché je ovládat masy, jak není vůbec žádný problém strhnout žáky a studenty k společnému cíli. Výborný námět utrpěl však přílišnou snahou tvůrců během jednoho filmového týdne vykonstruovat a se vztyčeným prstem ukázat škodlivost jiskry, ze které vzejde plamen. V reálném prostředí je týden málo času na tak velké věci, čímž bohužel je snížena přesvědčivost snímku. I přesto, že obsah převyšuje formu, není špatné prostřednictvím filmového plátna zjistit, čeho jsme schopni, když přijde Vlna.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
já myslím, že úlet :D
Černá labuť (2010)
Film pěkný a závěrečná gradace provedená úchatným způsobem, že jsem neměl čas přemýšlet, jen jsem si to vychutnával. Z hlediska chápání myšlenkových pochodů, je mi blíž Wrestler. Rozumím tomu tak, že ta holka na to v podstatě neměla a život měla zničený i kvůli matince. Co si přát více? Snad alespon deset stejně dobrých filmů v našich multikinech ročně.
Na doraz (2010)
Už to tady bylo 100 x, ale pořád se jedná o vděčnou zábavu, pokud se smíříte s humorem typu "Co že mu to ustřelil".
Malibu Express (1985)
Hezký holky, rychlý káry a jedna originální historka o Malibu Expessu. Útočí na diváka nejostřejšími zbraněmi. Je fajn, když divák něco od filmu chce a dostane to v plné míře. Absolutně nedostižný film.