Recenze (54)
Duna: Část druhá (2024)
Yes please.
Kočka není pes (2017) (pořad)
V 99% není problém ve zvířeti, ale v pánovi.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Myšlenka filmu(knihy) je natolik zajímavá, že určitě stála za zpracování. Bohužel byla zpracována pod Netflixem. Nakonec, ale Netflixu musím poděkovat - přečtu si knihy. :)
Barbie (2023)
Dobrá blbina. :)
Po životě (2019) (seriál)
Klasické žervé. :) Chce to být pro tento typ seriálu ve správném moodu, ale pak to funguje 100%.
365 dní: Ten den (2022)
Velmi špatné.
Projekt Adam (2022)
Nadprůměrné obsazení, banální příběh, průměrně natočené. -> NETFLIX. :)
Vaření se Soukupem (2021) (pořad)
Jarda je troll a za to dostane pětku. :)
Lucifer - Šance na šťastný konec (2021) (epizoda)
Představoval jsem si finále seriálu krapet jinak, ale dle posledních informací to vypadá, že nás čeká další řada.
Tenet (2020)
11/10