Recenze (105)
Na návštěvě (2015)
Je mi tak líto, že mého oblíbeného režiséra mnoho lidí odsoudilo. Všem oznamuji, že to byla velká chyba. Ano, Shyamalan v posledních letech natočil opravdu hrozné filmy, já The Visit považuju za skvělý návrat a určitě NE jen kvůli jménu reřiséra. Ze začátku to vypadalo na typické lekavé schéma, ale kdéže... postupem času se mi to líbilo čím dál víc a víc! Doufám, že si tento snímek najde své fanoušky, protože si je zaslouží. Shymalan po letech projevil svůj um, a myslím, že The Visit pojal jako takovou malou zprávu před tím, na co se chystá... těším se a hodně!
Velké oči (2014)
Tak trochu jiný Burton, ale on se třeba nechce pořád opakovat, kdo ví. Mně se to líbilo moc, když už lidé srovnávají, tak dle mého názoru - daleko lepší počin než předešlé, zbytečné Temné stíny.
Bez kormidla (2014)
Navěky jsem se zamiloval.
Jurský svět (2015)
Žena, která utíká skoro celý film na podpatku a poté uteče i samotnému Rexovi... Naprosto nesmyslné, předvídatelné a tak, tak hloupé... Tohle opravdu bolelo, mistr Spielberg.
Přednosta (2003)
Tak příjemný film jsem neviděl dlouhá, dlouhá léta. Děkuji pane McCarthy.
Bojovník (2015)
Jasně, spousta klišé... a po novodobých filmech o boxu (Warrior), jsem už opravdu nečekal, že mě nějaký film na toto téma překvapí. Poprvé říkám, že Fuqua umí.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Totální šílená pecka! Přesně takový pocit chcete mít,když odcházíte z kina, takový pocit opravdového šílenství.. pak vám dojte, že jste se úžasně bavili! Škoda jen, že Tom Hardy tu není až tak moc důležitý, jak jsme očekávali, ale co... Byl to nářez!
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Rychlé, vtipné, příběhově zajímavější než první díl.. a hlavně zábavné, o to přeci Ritchiemu šlo, když měl opět po ruce Downeyho Jr. :)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Filmové srdce opět zaplesalo. Krásný příběh o skupině přátel, kteří mají své sny. Jen zamrzí, že takovou lahůdku málokdo zná, pro mě je to přesně ten typ filmu, u kterého se budu těšit na druhou, třetí projekci. A Emmu prostě miluju...:-)
Na hraně zítřka (2014)
Neuvěřitelný! Takový akční nářez s tak originálním scénářem tu nebyl dlouhá léta, Cruise i po padesátce na vrcholu.