Recenze (287)
Skrytá identita (2006)
Ani napodruhý mě to nepřesvědčilo. Martymu Oscara přeju, ale měl ho dostat třeba za Letce, ne za tohle...
Ruby Sparks (2012)
Originální zápletka, kupodivu jen minimum komických momentů, jinak velice zajímavá analýza lidských vztahů.
Zabít tiše (2012)
Zklamání... Pitt super, ale film se vleče, ničím nepřekvapí a až na jednu fajnovou akční scénu (střelba v dešti), jsem to docela prozíval. [Dublin]
Dredd (2012)
Ultradrsné, Urban ultracool, aniž by musel ukázat víc než bradu, ultrazpomalovačky jsou kupodivu využívány s mírou a poměrně originálně, takže se naštěstí nezají. Lena Headey trochu nevyužitá a blonďatá parťačka poněkud mdlá, ale akce není vůbec marná a i když je malý rozpočet znát, tak celkově spíš palec nahoru. Akorát 3D mi přišlo hnusný (konverze, předpokládám). [Dublin]
Expresní zásilka (2012)
Nebylo to vůbec špatný. Svěží režie, originální nápady, velkej drajv, geniální Shannon a jako vždy skvělej Levitt. V jádru je to samozřejmě dost hloupoučký, ale i tak doporučuju! Cyklofilmů moc není, tak si važme každýho, kde jsou takhle nadupaný honičky. [Dublin]
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Tak Looper teda vůbec není tak "sooper", jak nám hype namlouval. Novej Matrix se rozhodně nekoná. Ale docela chytrý a originální scífko to je. Nezklame, ale díru do světa taky neudělá. Nejblíž to má podle mě k Minority Report, a to jak tématicky, tak kvalitativně. EDIT: Na druhé zhlédnutí byl celkový dojem o něco lepší.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Části s digitálními prasátky mi přišly dost nehodící se, ale jinak velice kouzelné a dojemné.
Revoluce (2012) (seriál)
Po pilotu: Zbytečně zkratkovité a ve všech ohledech průměrné. V podstatě stejné jako Jericho.
Já, legenda (2007)
Napodruhé a s alternativním koncem byl výslednej pocit o dost lepší než poprvé. Vadily mi jen občas nekvalitní efekty.
Bourneův odkaz (2012)
Jako rozjezd nový trilogie slušný, ale jako samostatný film je to dost nedořešený.