Recenze (315)
Susedia - Season 4 (2018) (série)
No páni, tak to by mě docela zajímalo, co přimělo rozhádanou dvojici Marcin - Kraus (no co asi) dát se po deseti letech dohromady a natočit další sérii. Vcelku se jim to vydařilo, nejvíce se změnila Marta, a možná i díky tomu dostala méně prostoru. Se zájmem jsem pokračování po letech zhlédla a opět se pobavila.
Hra o trůny (2011) (seriál)
"Doteď jsme se míjeli. Zůstane to asi tak. Nenacházím řemeslně ani herecky žádný nadprůměr. Dialogy nekomentuji." - tohle je stručný komentář od Garch a musím s ním souhlasit do posledního písmene. Takže asi zůstáváme nepochopitelně "mimo stádo", jak píše verbal.
Kiss Symphony (2003) (koncert)
Oceňuji kvalitní muziku, spojení s orchestrem nikdy nezklame, celá ta šou lidi bavila, co chtít víc. Mi jako nefanouškovi téhle kapely to připadalo malinko směšné, ale každému co jeho jest.
Ztracen v džungli (2017)
Scénu s parazitem na čele jsem naštěstí zaspala, takže pro mě dobrý. Dík za hezký a stručný komentář Tosiho.
Věk nevinnosti (1993)
Přenádherná výprava a naprosto úžasný komentář Mattyho. Ovšm jak říká Malarkey, ten film je výjimečný pouze tím, jak je natočen, jinak je to naprosto banální příběh.
Linkin Park feat. Kiiara: Heavy (2017) (hudební videoklip)
Tenhle klip nabyl svého významu až ve světle pozdějších událostí. Je to Chesterova upřímná výpověď a svědectví, je to jeho dopis na rozloučenou...který nikdo nebral dostatečně vážně.
Teorie tygra (2016)
No nevím...moje pocity z tohoto filmu plně vystihl a velmi výstižně napsal uživatel xxmartinxx. Všem sázečům pěti hvězd doporučuju si ho přečíst.
Zahradnictví: Dezertér (2017)
Tenhle díl už není tak rozvláčný, a přibylo dramatických situací, ale některé scény jsou stejně nepravděpodobné, jako ten zahradníkův dům připomínající vilu Tugendhat. Zajímavý závěr, který divák pochopí až díky poslednímu dílu trilogie.
Zahradnictví: Nápadník (2017)
Roztahaný, úmorný, prázdný film. Snad herecké výkony byly ke koukání, překvapil mě Finger, jen Geislerová by si tu konzervatoř měla dodělat, neboť se do dnešního dne nenaučila mluvit tak, aby jí bylo rozumět. Naprosto nechápu, jak mohl tvůrce Pelíšků a geniálního filmu Musíme si pomáhat, stvořit něco takového, jako je tahle trilogie.
Učitelka (2016)
Ten film byl příliš neuvěřitelný, aby byl - i přes vynikající herecké výkony - dobrý.