Recenze (1 349)
Aquaman (2018)
Velkolepá akční pohádka pro dospělé. Normální výplachovka na jedno podívání. 75%
Boku no Hero Academia - Season 3 (2018) (série)
Seriál jede a není mu co vytknout.
Dokonalá loupež (2018)
Á, kašlat na komentáře tady, čemu se to podobá a čemu ne. Je to dobrá akční jízda, rozhodně líbivější, než Aquaman. Já se bavil. 85%
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Zklámání. Po krásné, milé a vtipné jedničce ponurá, nelogická a divná dvojka. Jako u Pottera - po prvních třech dílech se začala série stávat jen temnou akční můrou. Velká škoda, doufal jsem v opak. 75%
Holmes a Watson (2018)
Nebudu přísný, protože kdo čekal duchaplnou podívanou, neměl by si vůbec nic takového pouštět. Já věděl, co můžu čekat a dostal jsem to. Nijak zvlášť nadšený nejsem, jednou stačilo. Je to takový průměr, možná lehounce nad. 55%
Legenda jménem T-34 (2018)
No tak, na jedno podívání dobrý, ale srovnávat to s Fury? To je přitažený za vlasy.71% zde aktuálních mi sedí ideálně. Víc fakt ne!
Máš ji! (2018)
Ano, jak zde mnozí píší, první část je asi zábavnější, pak to s nástupem Rennera ztratí dech. Ale jako oddechová jednohubka to ujde. 70%
Most - Série 4 (2018) (série)
Ctvrtá serie navazuje na ty předchozí a kromě hlavní zápletky dořešuje i ty z předchozích serií. I když je opět celkem depresivní, potěšili mě hlavně vcelku pozitivními konci všech zúčastněných (tedy aspoň v rámci této ponuré série). Stále jsem na pomezí čtyř a pěti, já přece jen raději pozitivnější záležitosti. 80%
Námořní vyšetřovací služba - Série 16 (2018) (série)
Tahle serie mi přišla opět skvělá, noví herci definitivně ulázali, že konec Dinozzy dění oživil.
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Tenhle zábavný akčňák byl "jiný". Pozná se, že to není americká produkce. 86%