Recenze (1 349)
Špióni v převleku (2019)
Nic jsem nečekal, ale chytlo mě to a líbilo se. 83%
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Všichni tu očekávají další sérii. O tom zda bude nevím, ale první je pecka. Teda až na poslední díl, kde už jsem se vysloveně ztratil a vypadá to, že tvůrci čerpali z Cimrmana, konkrétně předmluvy z Hospody na mýtince o operetě Proso. Takže šílenství Žofiino je jediným chmurným tónem v celém tak rozmarném příběhu.... Já seriál zhltnul za čtyři večery a moc si ho užíval. Nízké hodnocení zde nechápu, za mne 99%.
Násilník (1976)
Třetí Dirty Harry. Parťačka žena je příjemné nóvum. Ale na plný počet to není, je to tak na čtyři hvězdy. 70%
Chceš mě, chci tě (2009)
Vcelku milá romanťárna se sympatickým obsazením. 85%
Rocketman (2019)
Kromě toho, že jsem si připomněl pár notoricky známých Eltonových písní a dozvěděl jsem se něco málo z umělcovy životní pouti, není o čem mluvit. Průměr. 55%
Osm hrozných (2015)
No to je koncert. Konečně mě Quentin zase svým dílem nadchnul. Dlouhé mi to vůbec nepřišlo. Rozhodně plný počet a jeden z Tarantinových nejlepších filmů. 100%
Drsný Harry (1971)
Je to sice velká klasika, ale ve srovnání s druhým dílem naprosto zapomenutelná 55%
Magnum Force (1973)
I v roce 2020 pořád dobrý a koukatelný. Určitě lepší, než jednička, ze které si po třech týdnech nepamatuju vůbec nic. 85%
Kobra (1986)
Ano, dnes je to béčko až céčko, jak vyšité. Aly my co se na to dívali v šesti lidech na kolejích, na malé černobílé televizi se simultánním dabingem to máme jako takový malý kult. Tehdy to byla pecka, jaké v našich kinech neběžely a tak to taky hodnotím. 65%
Ženy v běhu (2019)
Vypínačka hlavy obstojná. Komedie? Ani moc ne, to zachraňuje aspoň trochu Ondřej Vetchý. Romantika? Snad, lehce. 65%