Recenze (36)
COOLfeed (2018) (pořad)
Lepší než vypatlany reklamy.
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
To bylo tak blbý, ale bavilo :)
Dívka ve vlaku (2016)
Bohužel nenachazim ve filmu nic ani na jednu *. Takovy humbuk kolem takove blbosti, ktera byla předvídatelna uz od zacatku. Knihu bych si nekoupila natoz cetla a listek za to neutratila.
Americký chopper (2003) (pořad)
Motorky krasny, ale Paula sr. bych nejradsi zkopala do pr... Magor vsech magoru futral.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Proc ty reklamy????? Ji ak hezka animace a mila pohadka.
Bethany (2017)
To byl prapodivny film. Nevim jaky na neho mam mit nazor.
Kniha křtěná krví (2010)
1*za Charismu, jinak Odpad a jediný horor byl se na to dívat.
Duše mrtvých (2012)
Omg to byla kra...na.Nabeh to melo bezvadny, ale zbytek...
Všechno nejhorší (2017)
Horor v žádném případě. Ale jako komediální thriller to nebylo špatné. Tak za ty tři, možná tři a půl hvězdičky.
Údajný vrah (2013)
Mne se to libilo, bylo to napinave, akorat ten konec mohli dotahnout, ten byl odflaknuty. Caspera V.D. vidim vzdy rada :-)