Poslední recenze (101)
Prometheus (2012)
Motivy robota skrz celý film jsou dost pochybné, nicméně jeho ztvárnění bylo určitě skvělé. Celkově bych od horroru čekal víc strašidelných momentů a pro mě se jednalo spíš o thriller. Konec pak byl jen tupým násilným pokusem navázat na Aliens.
Bát se nebo zemřít (2012)
4* za příběh Clowned, který by mi klidně jen stačil. Celkové vyznění filmu mi nějak uniklo, ale kladem bylo, že aspoň jednotlivé příběhy byli poměrně krátké.
Piraňa 3DD (2012)
No po stupidní jedničce ještě o něco horší dvojka. Tentokrát jen s tím rozdílem, že je tu ještě míň akce a víc koz. Každopádně kopírování motivů Vetřelce, či nezvratného osudu při závěrečné scéně s trojzubcem mi tedy vážně moc nesedělo a přestože to byl podobný nic neříkající akčňák jako jednička, něco mi tu prostě chybělo. David Hasselhoff mi pak přišel jako naprosto nepotřebná a dokonce trapná vložka.