Recenze (92)
Jiří Procházka - vědomý bojovník (2020) (TV film)
Na můj vkus až moc filozofické. Dal bych spíš přednost něco se dozvědět více z osobního života, tréninky, zápasy apod...
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Zajímavej příběh Boba Lazara sráží nesmyslné zbytečné psychedelické prostřihy.
Rodinná loupež (2017)
Je to nudné a není to vtipné. Co to je? Francouzký film!!
Anthropoid (2016)
Doufal jsem, že film bude rozebírat podrobně plánování akce atentátu na Heydricha a místo toho se mě dostalo divadelní představení v bytě u Moravců. Ta čehoangličtina to opravdu našinec nezvládne. To tam prostě nepasuje, ale We are Czechs. We are never surrender!! Tak to mě úplně odrovnalo.
Jason Bourne (2016)
Zaujaly mě nejvíce scény pouličních nepokojů v Řecku, proto pouze 2*.
Vietcong: Real Life (2016)
Dávám 3 hvězdičky za moravské hlášky.
Daleko za sluncem (2015)
Afrika je opravdu jiná planeta. Opravdu velice emotivně silné. Respekt všem co do toho dobrovolně jdou!!!
Padesátka (2015)
Dvě hvězdičky za flashbacky do minulosti. Top scéna flashback na polské straně.
Prezident (2015)
Síla mocné propagandy nebo pouze to jak to vidí druhá strana?
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Škoda, že člověk nemá stejnou schopnost regenerace jako Glass/DiCaprio.