Recenze (92)
Black Moon (1975)
Nesnáším filmy, kdy je potřeba se předem zhulit at je to aspon trošičku koukatelné. Naprosté plýtvání filmovým materiálem.
Knight Rider - Hadí tlama (1984) (epizoda)
Za zmínku snad stojí první rádoby parkour.
Jungle Rats (1988)
Ty tmavé scény na VHSce je peklo. Chce to velkou fantazii, aby si člověk představil co se tam vůbec děje. Jinak nejzábavnější postava filmu seržant Ryzo.
1990: Bojovníci z Bronxu (1982)
Toto se jen tak nevidí gangy motorkářů, stepařů, neandrtálců a bruslařů. Do toho se připlete kamioňák s tajným poldou psychopatem. Super je i hlavní postava u které je největší fantasy si představovat, že je heterák.
Smrtící hledání (1986)
Mazec Šílený Max, kung-fu, Indiana Jones, Rambo a Star Wars v jednom filmu plus polystyrenové padající skály na závěr co se odrážejí od lidí také stojí za zhlédnutí. Je tam opravdu spousty zajímavých momentů a absurdní logiky skoro všech postav. T1000ka v hlavní roly se jistě musí pousmát při mrknutí na svou prvotinu.
Nikam se neukryješ (1987)
Za povšimnutí stojí nejvíce Branscombe Richmond pro nás známý jako Bobby Sixkiller ze seriálu Odpadlík. Zde jako zajímavá záporná postava.
Get the Terrorists (1987)
Takové zvrácené hlavní postavy to už se dnes netočí...viz scéna s vlakem.
Bravo Two Zero - A Question Of Betrayal (2002) (TV film)
Super si pustit tento dokument ihned po filmu a udělat si vlastní úsudek co se tam asi dělo. Vadilo mě, že jsem se ztrácel kdo a co jak vypovídá a to jsem měl díky filmu základní povědomí o hlavních protagonistech. Každopádně z uvedených výpovědí je vidět, že i speciálové jsou jen lidi a dělají stejné chyby jak nadšenci při airsoftu.
Vikingové (1999)
Nevím proč, ale po zabití obrovitého Anguse film pro mě ztratil tempo. Dále mě vadila v jednu chvilku až neporazitelnost nepřátelských bojovníků a následně později již bez problému to kosili hlavní hrdinové po desítkách.
Thor: Temný svět (2013)
Zbytečně složité a překombinované. Chybí mě větší jednoduchost jako v předchozím díle.