Oblíbené seriály (10)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Jednoznačně nejlepší seriál krimi žánru...Hodně akce, humoru a prostě vše co k tomu patří...SUPER....
M*A*S*H (1972)
Vynikající a podle mě nejlepší seriál vůbec.....(můj nejoblíbenější)....Výborní herci zvláště pak Alan Alda....Skvělý humur :D :D.....prostě seriál na 6 ******.....
Podfukáři (2004)
Hvězdná brána (1997)
Můj velmi oblíbený seriál. Skvělé obsazení, spousta akci, super prostředí, nemám nic negativního na tomto serálu, ke konci škoda odchodu Richarda Deana Andersona, jeho hlášky - úžasné...hodnoceno 5*+....90%
Dva a půl chlapa (2003)
Ano, seriál je to fakt dobrý, jen po odchodu Charlieho Sheena (Charlie Harper) už to prostě není ono.....ŠKODA.... hodnotím 5 *****, protože u tohohle seriálu už 1 rok usínám den co den...:))
Krok za krokem (1991)
Výborná rodinná komedie......Tuhle řadu seriálu jsem shlédl asi za 5 dnů.......prakticky jsem ji sledoval pořád.....a nikdy mě nepřestala nudit......