Recenze (41)
Nevina (2021) (seriál)
Ja teda neviem či je to tou španielčinou, ale od nejakého tretieho-štvrtého dielu sa to zmenilo na klasickú mexickú telenovelu.
Nakrmte někdo Phila (2018) (seriál)
Ten človek nevie nič o gastronómii, zato neustále strúha ksichty ako dement. Pritom to mohol byť celkom fajn dokument, ale tie trápne grimasy totálne kazia celkový dojem.
Neviditelný cíl (2007)
Hongkongská sračka o neschopnosti polície, nad ktorou sa až rozum zastavuje. A táto blbosť má cez dve hodiny. Neskutočné.
Záchranáři (2006)
Klišoidný, ale pozerateľný film po ktorom sa ešte dáky čas bude húpať podlaha.
Batman (1966) (seriál)
Cisty mega ROFL.
Nebe a peklo (1963)
"Tady nemá na kupování kytek nikdo ksicht"
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Slabsie pokracovanie, kde sa obvykle pomaly Myers premiestnuje z miesta na miesto asi dakym teleportom. Jeho samotne zjavenie sa na konci na aute bolo moc uz aj na mna. Jedna * je za skutocne silny zaver.
Halloween: H20 (1998)
Konecne sa niekto odhodlal k tomu co mi v slasheroch najviac chyba (resp je ich najvacsou chybou) a to ze najlepsia obrana je utok. Obzvlast u pomaleho autistu, akym je Michael. Co sa mi nepacilo, boli prilis viditelne oci Myersa, to mi tam skratka nesadlo. Tiez "lakacky" typu "otocim sa a bum - sused". Inak to ale povazujem za dostojne ukoncenie serie H1-H2-H20. Nic viac vidiet nepotrebujem.
Ďábelská hora (1998)
Horror :) No niektore scenky tam boli dobre :)
Válka policajtů (2004)
Skurvysyn s hnusnym nosom. O tom je tento film.