Recenze (102)
Kravaťáci (2011) (seriál)
Perfektni serial, miluju ho!!
BrainStorm (2008) (TV film)
Myslim, ze je skoda, ze zustalo jen u TV filmu a ze to neslo do kin, je to jeden z nejlepsich filmu z tech, co nevidel divak jinde nez v televizi, ze vsech...Diky pane rezisere
We Shoot with Love (2009)
Je to zajimavy, ale nevim jaky to ma smysl:-)
Koncert (2009)
Ja jakozto hudebnik tento film velmi cenim, byl opravdu krasny
Rozjezdy pro hvězdy (1998) (pořad)
Obří WTF? :-)
Vlčí bouda (1986)
Co to je za patlanici? Chytilova-budiz ji Zeme lehka, toicla opravdu kraviny az na Dedictvi...tohle je vazne mega sracka:-D
Profesionálové (2009) (seriál)
Marian Curko, co byste chteli? :-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Asi jsem prvni ze vsech co tomu dali Odpad, ale me proste cela serie prijde jako totalni hovadina a tento osmy dil je jen zavrsenim celeho toho nesmyslu. Diky, doufam, ze uz bude temto blabolum konec.
Křižovatky života (2013) (pořad)
brutal
Slávik 2012 (2013) (pořad)
co to jako byla za mrdarsky lidi co to vyhravali?