Recenze (1 751)
The Assassin (2023)
Po nájemném vrahovi, jde hodně lidí.Dlouhé utahané, po hodině se to trošku zlepší,ale na korejce docela slabé.
V mlhách (2023) (seriál)
Sice úplně jiný svět,ale pořád platí,, Láska je svině. Pozvolné vyšetřování, vcelku na pohodu.
Zhi chi (2021)
Drsné,syrové,depresivní v černobílém podání.
Shrapnel (2023)
V Mexiku se ztratí dvě holky. Otec jedné z nich, jde pokecat s kartalem... . Sice obyčejný příběh, ale střílečka,která si na nic nehraje. Béčko na pohodu.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Žádné velké očekávání jsem tedy neměl,ale natočit takovýhle paskvil za více než 2 miliardy???,to snad byla větší část jenom honořáře.Když při prvních osobních soubojích bylo vidět,že se Jason ani nepřátel nedotkne atd.(takovéhle neduhy,bych odpustil filmům z 80.let,kde se ani nepřebijelo,ale v roce2023),zmatené nepřehledné střihy,kde nevíte,kdo je kdo,většina je zase v noci a nebo v šeru,kde jsou jen záblesky střílejících a nebo,zvuk rychle mihajícího se nože.Celé to na mě působilo,že někde v Bulharsku,si pronajmuli zrezivělý vrak lodi,kde všechno natočili,pár CGI efektů......Megan,jasně sexy,proto tam byla,určitě né kvůli hraní,které neumí...čekal jsem i nějaké vymazlené osobní souboje......no a žádné nepřišli....takže se vůbec nedivím,že je to propadák roku.....
Naši kluci (2019) (seriál)
Sice momentálně velmi aktuální,kdy Hamas brutálně napadl Izrael raketami a hlavně pozemním vražděním civilistů.Asi šest dílů,bych sestříhal do jednoho,protože jinak je to neuvěřitelně nudné a u tahané.Je to takové vyšetřování zmizení tří židovských kluků a následně zabití arabského kluka,jako odplatu.Nevím,ten židovský svět je fakt úplně jiný,jejich zvyky,to neustálé kývání,jako v nějakém záchvatu....na druhé straně Alláhu akbar,fanatismus,nenávist........zajímavost na závěr....na uzemí Pásma Gazy nikdy v minulosti žádní palestinci nebyly.To je místo,kam celý svět jenom posílá peníze,sami nic neprodukují,nic nevytváří...jinak by chcípli hladem.
Lupin - Série 3 (2023) (série)
Pár dobře vymyšlených věcí tam bylo, ale jinak žádná hitovka teda už nebyla.
Awareness (2023)
To je slušná debilita,kde nevíte co je real a co fikce,kluk co má nadpřirozené schopnosti v boji proti lidem,co zneužívají mysl....vnímač a snímač,no a bylo hotovo.To jsem si zase naběhl,říkám si,španělé dělají poslední dobou hodně dobré thrillery,ale tady se to dost nepovedlo.
R (2010)
Hodně realistický pohled do života ve vězení, kde se prostě buď chytnete a nebo nechytnete, abyste se měli trochu líp, samozřejmě jednu z věcí udělat nesmíte a to někoho nabonzovat nebo někomu dlužít peníze.
Baletka (2023)
Na korejce to nebylo moc akční, spíš takový průměrný počin.