Poslední recenze (1 761)
Šógun (2024) (seriál)
Ano,po dlouhé době,to bylo něco jiného a tím i zajímavého.První polovina vás vtáhne,ale pak se to, něco,někam vytratilo,pořád se jenom mluvilo a mluvilo,nějaké malé akcičky,tam taky jsou,ale u mě to už trochu padalo dolů.Rozhodně,že bych si z toho sednul na zadek,to asi ne.
Henry: Portrét masového vraha (1986)
Samotného mě překvapilo,jakým stylem a atmosférou, mě tenhle,řekněme dokumentární počin zaujal.Vlastně tady zabíjení,je jako chodit nakupovat do Alberta, o to je to,více neradostné.
Silent Night (2012)
No šlágr to není, ale nápady tam byly,grilovačka plamenometem,opět parohy,gore slušný, ale i tak to byl podprůměr.