Recenze (33)
Tajemství kruhu - Beneath (2011) (epizoda)
5/5
Tajemství kruhu - Masked (2011) (epizoda)
5/5
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Kůstka(Bones) a Booth - FOREVER!♥ Kosti mám moc ráda! :) Povedený seriál!*
Titanic (1997)
Ách bože, Titanic♥,.... velmi oblíbený filmeček! Cameronova verze opravdu nemá chybu, tím myslím - né chybu ve filmu ale jako příběh. Skvělé herecké obsazení! To Titanic udělal z Lea a Kate hvězdy!, "*11 Oscarů, to už je co říct!*" Zhlédnuto asi 50x, 5*!!!
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
Příběh tří holek o mořských pannách? Skvělé!* Přiznám se..koukala sem se na každý díl, protože mě to baví, ráda si zopakuju i starší díly :) Hodnocení všech 3.Sérií: 1.Série - 85% (Tato série mě hodně bavila, je hlavně o tom, jak holky objevují kdo jsou. ), 2.Série - 75% Tahle už byla slabší :/, ale pořád se dalo koukat ! :) ) a poslední 3.Série - 80% - Nástup nové mořské panny a nové, zcela jiné dobrodružství? Úžasné! .. PS: Aspoň jeden z těch seriálků, na které se jde na DC koukat! :)
Protivný sprostý holky (2004)
Tento film si pustím třeba víckrát za den, nikdy neomrzí, opravdu skvělé herecké výkony, Lindsay nezklamala, Rachel McAdams v roli mrchy ? Úžasné! :) takže dávám za 5*, kvůli ozvučení a ději :)
Tajemství kruhu - Fire/Ice (2012) (epizoda)
4/5
Tajemství kruhu - Balcoin (2011) (epizoda)
4/5
Tajemství kruhu - Wake (2011) (epizoda)
4/5
Tajemství kruhu - Slither (2011) (epizoda)
4/5