Recenze (164)
Živí mrtví - Nenech nás sejít z cesty (2018) (epizoda)
Tenhle seriál začíná těžce nabírat na stupidně.
Papírový dům (Netflix verze) - Plán Paříž (2020) (epizoda)
Tak to už je solidní humus. Po zhlédnutí posledního dílu 4 série si člověk musí nutně položit otázku "je to ještě pořád seriál o zlodějích nebo o teplouších?
Papírový dům (Netflix verze) - Třesk, plesk, čau (2019) (epizoda)
Tahle trapná přehlídka buzerantů byl zatím první, ale totální hnůj od začátku samotného seriálu.
Muž z Vysokého zámku - Fire from the Gods (2019) (epizoda)
Tak tenhle díl je ale opravdu grandiózní sračka! 😆
Smrtící posedlost (2019)
Tohle je jedna z největších přehlídek stupidity, trapnosti a neschopnosti co jsem kdy viděl. A co se týče postav??? OMG!!! Hysterická tupá ženská (slepice), neschopnej chlap, uřvaný haranti, důchodci s totální demencí a psychopatickej dědek, kterej je i při svým důchodovým věku strašnej zabiják.
Terminátor: Temný osud (2019)
Podle hodnocení týhle slátaniny je jasně vidět, že v dnešní době už lidi vůbec nepoužívaj mozek. Ke stoprocentní zábavě jim stačí jen tupě sledovat neskutečně trapný, přehnaný a stupidní akční scény, toť vše.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Zářná ukázka toho kolik stupidity lze vmáčknout do jednoho filmu.
Černé zlato (2011)
Film o největších špínách tohoto světa.
Hanebný pancharti (2009)
Bylo by to i dobrý, nebejt to tak strašně trapný. Vysunutá brada Pitt, hrdý občan zemí získaných skoro naprostým vyhlazením původního obyvatelstva bojuje se svými židovskými přáteli proti navěky zlým a krutým Němcům.
Noční můra v Elm Street (2010)
Jedním slovem SRAČKA!